Aquesta eina permetrà arribar a més persones i reforçar la sensibilització sobre la importància de garantir el dret a una alimentació digna per a tothom.

El Banc dels Aliments de Girona ha posat en marxa un nou canal públic de WhatsApp amb l’objectiu de millorar la comunicació amb la ciutadania i apropar encara més la seva tasca solidària al conjunt de la societat. A través d’aquest nou canal, l’entitat compartirà informació d’interès com ara campanyes de recollida d’aliments, accions solidàries, necessitats puntuals i novetats sobre la seva activitat diària.

La creació d’aquest canal respon a la voluntat del Banc dels Aliments de Girona d’adaptar-se als nous hàbits de comunicació i oferir una via directa, àgil i accessible per mantenir informades les persones col·laboradores, voluntàries i totes aquelles que vulguin seguir de prop la seva feina. Aquesta eina permetrà arribar a més persones i reforçar la sensibilització sobre la importància de garantir el dret a una alimentació digna per a tothom.

Des del Banc dels Aliments de Girona es convida tota la ciutadania a seguir el canal de WhatsApp i a compartir-lo amb familiars, amistats i entitats del seu entorn. Fer créixer aquesta comunitat digital és clau per amplificar el missatge solidari i aconseguir un impacte encara més gran en la lluita contra el malbaratament alimentari i la pobresa.

Escoles

Concurs de Dibuix 10ª edició – 2025

10è Concurs de dibuix escolar “Junts contra la fam i el malbaratament d’aliments” El passat 9 de maig del 2025, s’ha celebrat el lliurament de premis als millors dibuixos d’aquesta 10a edició, ha estat un acte simple però també molt emotiu, atesa la primerenca edat dels participants aquests dibuixos han

Més informació »
Escoles

Xerrades a escoles i instituts 2021

Xerrades a escoles i instituts 2021 Durant l’any 2021, el Banc d’Aliments de Girona va dur a terme 35 xerrades presencials de divulgació, dirigides a 1 085 alumnes procedents de 18 escoles i instituts de la província i les comarques veïnes. Després de cada visita, els estudiants van organitzar una recollida

Més informació »
Donacions

Donació Oli de l’Empordà

Donació oli de l’Empordà Avui s’ha fet la presentació de l’Oli de l’Empordà d’aquest any. Hem rebut una donació de 101 litres pel nostre Banc. La Denominació d’Origen Protegida Oli de l’Empordà, creada el 2008, certifica la qualitat i l’origen de l’oli d’oliva que es produeix a les dues comarques

Més informació »